Ми провели дослідження на Шафі, щоб з'ясувати, які оголошення приносять найбільше продажів.
Ви дізнаєтесь скільки варто додавати фото, чи справді увімкнена безпечна оплата збільшує кількість замовлень і чи виправдано робити знижки на товари.
1. Кількість фото в оголошенні
Оголошення, в які додано 3-6 фото, мають більшу кількість замовлень. Зверніть увагу, занадто багато фото чи навпаки 1 фото не варто додавати.
На графіку видно, що 3 доданих фото в оголошенні дають найбільше замовлень
2. Довгий чи короткий опис товару
Найбільше замовлень отримують оголошення з описом товару в декілька речень.
Опис товару має бути, але уникайте занадто довгих текстів
3. Чи наявна Безпечна оплата
Оголошення з увімкненою Безпечною оплатою отримують приблизно в 1.2 рази більше замовлень. Рекомендуємо продавцям увімкнути цей спосіб оплати.
4. Наявність повернення товару
Наявність повернення/обміну товарів не впливає на кількость замовлень. При цьому ви можете отримати більше лояльності від постійних покупців у майбутньому.
5. Стан товару
Дослідження показало, що найбільше покупці замовлють речі в "ідельному" та "новому" стані, рідше в "дуже хорошому" та "хорошому".
6. Статус продавця
Супер-продавці отримують в 1.25 рази більше замовлень, аніж звичайні продавці. Як стати Супер-продавцем читайте тут.
7. Наявність знижки на товар
Оголошення зі знижками отримують приблизно в 1.2 рази більше замовлень.
8. Розмір знижки на товар
Оголошення, в яких є знижка на товар 20-24%, мають найбільшу кількість замовлень. Також, покупці охоче купують товари зі знижками 15-19% та більше 30%.
9. Кількість відгуків про продавця
Найбільше замовлень отримують оголошення продавців, які мають 50+ відгуків.
10. Відсоток виконаних замовлень у продавця
Оголошення продавців з 91-100% виконаних замовлень, отримують в 1.5 рази більше замовлень, порівняно з продавцями в яких цей показник менше 50%.
Ще декілька цікавих фактів:
● більшу кількість замовлень мають оголошення, де вказано 2 розміри● оголошення з відгуками про товар отримують більше продажів● брендові речі купують в 1.3 рази частіше, аніж товари без бренду
Просто наведіть камеру на QR-код, щоб завантажити додаток