Як створити ідеальне оголошення
Ми підготували рекомендації, які допоможуть вам додати оголошення та створити гарну вітрину вашого магазину на Шафі і легко продавати свої речі
Швидкий та безкоштовний спосіб створити свій інтернет-магазин
Ви можете додавати ваші речі на сайті або в мобільному додатку Shafa.
Основні етапи, які займають до 10 хвилин:
1. Вказати назву оголошення2. Зробити фото речі та додати в оголошення3. Додати детальний опис товару4. Вказати стан та бренд вашої речі5. Обрати категорію на Шафі6. Вказати розмір та колір товару7. Вказати кількість та вартість8. Готово – ваше оголошення на модерації!
Тепер давайте пройдемося по всім етапам, розберемо найчастіші помилки та розглянемо вдалі приклади. Після проходження першого уроку ви зрозумієте, що додати свої речі на Шафу – легко, навчитеся створювати ідеальне оголошення та отримувати більше діалогів.
✔️ ● Назва чітко відповідає на питання «Що це?»● Назва містить основні характеристик товару: вкажіть бренд, колір, модель, матеріал, розмір та сезон
❌● Назва починається зі слів «акція», «розпродаж»● Назва починається зі спецсимволів або emoji● Назва містить не якісну характеристику «суперська», «кльовий», «стильна»● Назва містить граматичні помилки
2. Фото ідельного оголошення
Напишіть назву оголошення так, щоб було зрозуміло, що ви продаєте. Використовуйте ключові слова, які найкраще описують ваш товар. Адже покупець частіше за все в пошуку шукає певну річ за назвою, наприклад: "Сумка Guess оригінал", а не " Кльова трендова сумочка"
● Додавайте якісні фото. Чим якісніше фото ви розміщуєте, тим більше шансів у вас продати вашу річ. Неякісні, розмиті фото чи ті, на яких не видно річ, не допускаються. Перевернуте в неправильному напрямку фото також може бути відхилене. На фото повинна бути саме та річ, яку ви продаєте. Рекомендований розмір фото - 310х430 рх.
● Більше фото - краще. Ви можете додати до 10 фото. Додавайте якомога більше фото з різних ракурсів, це допоможе покупцю зрозуміти, як насправді виглядає річ.
● Додавайте власні фото. Фото речі мають бути зроблені вами. Крім своїх фото ви можете додати у оголошення 1-2 стокових фото (фото с сайту виробника чи магазину). Адміністратор має право в будь-який момент запросити підтвердження того, що фото зроблені вами і що вони не є стоковими.
● Річ з різних ракурсів. Якщо ви продаєте одяг - сфотографуйте його на собі, якщо взуття - на нозі. Покупці хочуть бачити, як виглядатиме річ на людині.
● Естетичний фон. Зверніть увагу, щоб на фото не було зайвих предметів (допускається індивідуальний декор) і сторонні люди, а фон був максимально однотонний і не зливався з товаром.
● Одна річ на фото. На фото повинен бути один товар, що продається: одного кольору і одного розміру. Про решту кольорів та розмірів можна вказати в описі товару. Винятком є тільки ті товари, які продаються набором / комплектом.
● Ніяких фото 18+. Фото не повинні нести в собі порнографічний характер (зображення людей в прозорому або відвертому одязі, або без одягу, з відкритими геніталіями, оголеними жіночими грудьми).
● Фото без смайликів. Якщо ви не хочете, щоб ваше обличчя було на фото, будь ласка, обріжте фото в редакторі, не варто замальовувати лице або накладати картинку або смайлик.
● Ніякої написів на фото. На фото не повинно бути ніякої рекламної інформації (номер телефону, назву компанії, логотипи, координати, посилання на інші ресурси тощо), характеристики чи акцій
3. Більше інформації в описі
Вибираючи одяг в інтернеті, покупець не може побачити її реальний стан, помацати і приміряти. Він орієнтується тільки на фотографії і опис. І чим краще вони будуть - тим вище ймовірність покупки, два-три речення написати зовсім не складно, а покупцеві це сильно допоможе.
● Вкажіть причину продажу. Покупцю буде зрозуміло чи ви продаєте свою річ, чи це для вас бізнес● Опишіть дефекти. Якщо їх немає, то так і напишіть● Вкажіть заміри. Для покупця в онлайн шопінгу важливо розуміти, як виглядає річ та чи підійде йому. Вкажіть основні заміри в сантиметрах - охват грудей (ОГ), охват талії (ОТ), охват стегон (ОС), довжину виробу - для одягу та довжину по устілці для взуття. ● Вкажіть додаткову інформацію про доставку та оплату.
4. Бренд та стан товару
● Вкажіть бренд. Якщо ви продаєте брендову річ, вкажіть її бренд - це підвищить шанси на швидкий продаж. Якщо ви продаєте репліку - вкажіть в описі, що річ не оригінальна.● Вкажіть стан вашої речі. Ми підготували табличку, яка допоможе вам визначити стан вашого товару.
Просто наведіть камеру на QR-код, щоб завантажити додаток